BigTed3 Posted October 12, 2022 Report Share Posted October 12, 2022 Here's my prediction for the NHL season: 1. Toronto 2. Tampa Bay 3. Florida 4. Ottawa 5. Boston 6. Detroit 7. Buffalo 8. Montreal 1. New York Rangers 2. Carolina 3. Pittsburgh 4. New Jersey 5. Washington 6. New York Islanders 7. Columbus 8. Philadelphia 1. Calgary 2. Edmonton 3. Los Angeles 4. Vancouver 5. Las Vegas 6. Anaheim 7. Seattle 8. San Jose 1. Colorado 2. Minnesota 3. St. Louis 4. Nashville 5. Winnipeg 6. Dallas 7. Arizona 8. Chicago *** Playoffs: - Tor over Ott - TB over Fla - NYR over Bos - Car over Pit - Nas over Cgy - Edm over LA - Col over Van - Min over Stl - Tor over TB - NYR over Car - Edm over Nas - Col over Min - NYR over Tor - Edm over Col - NYR over Edm Link to comment Share on other sites More sharing options...
joehabsjoe Posted October 12, 2022 Report Share Posted October 12, 2022 1-Toronto 2-Tampa 3-Ottawa 4- Florida 5-Detroit 6-Boston 7-Buffalo 8-Montreal 1-Carolina 2- Pittsburgh 3-NYR 4-Columbus 5-Washingon 6-New Jersey 7-NYI 8-Philadelphia 1-Colorado 2-Nashville 3-St Louis 4-Winnipeg 5-Minnesota 6-Dallas 7-Chicago 8-Arizona 1-Edmonton 2-Calgary 3-Las Vegas 4-Los Angeles 5-Vancouver 6-Anaheim 7-San Jose 8-Seattle Toronto over Florida, Tampa over Ottawa Carolina over Columbus, NYR over Pittsburgh Colorado over Winnipeg, Nashville over StLouis Edmonton over Los Angeles, Calgary over Vegas Toronto over Tampa, Carolina over NYR Colorado over Nashville, Calgary over Edmonton Carolina over Toronto Colorado over Calgary Carolina over Colorado Link to comment Share on other sites More sharing options...
campabee82 Posted October 12, 2022 Report Share Posted October 12, 2022 1. Toronto 2. Tampa Bay 3. Montreal 4. Ottawa 5. Florida 6. Boston 7. Detroit 8. Buffalo 1. Carolina 2. New York Rangers 3. Pittsburgh 4. Washington 5. New Jersey 6. New York Islanders 7. Columbus 8. Philadelphia 1. Calgary 2. Edmonton 3. Los Angeles 4. Vancouver 5. Las Vegas 6. Anaheim 7. Seattle 8. San Jose 1. Colorado 2. Minnesota 3. Winnipeg 4. St. Louis 5. Nashville 6. Dallas 7. Arizona 8. Chicago *** Playoffs: - Ott over Tor - Mtl over TB - Was over Car - NYR over Pit - Cgy over Van - Edm over LA - Col over Stl - Min over Win - Mtl over Ott - NYR over Was - Cal over Edm - Col over Min - NYR over Mtl - Edm over Col - NYR over Col Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts