Jump to content
The Official Site of the Montréal Canadiens
Canadiens de Montreal

The IN MY PANTS! Game


besterfan

Recommended Posts

Guest No1_netminder_BDIV91

Franz Ferdinand-This fire...in my pants! HOLY SMOKES. haha, get it, fire, smoke, hahahah....i'll stop now

Link to comment
Share on other sites

Guest spankydriscoll

oh dear.

Dashboard Confessional - Hands Down in my pants

LOL ! or another dashboard song

So Long in my pants

My Superhero - It's a better day in my pants

Mr Bungle - Squeeze Me Macaroni in my pants

Internation Noise Conspiracy - Capitalism stole my virginity in my pants

Less Than Jake - Let Her Go in my pants

Kevin Devine - Ballgame in my pants (haha straight dirty)

Bombs Over Providence - All the good guys are dead and im twisting my moustache in my pants

yes, that's really a song. lol

Link to comment
Share on other sites

Guest WhabS

Madonna - Holllywood in my pants

Eminem - Puke in my pants

Massari - Be easy in my pants

DMX - Ain't no sunshine in my pants

Rupee - Do the damn things in my pants

P. Diddy (and others) - I need a girl in my pants (<--- lol)

K-Maro - Une femme like you in my pants (A woman like you in my pants)

Fat Joe - What's luv in my pants

Hard Target - One of these days in my pants

Swollen Members - Watch this in my pants

Link to comment
Share on other sites

Guest habsFREAK27

lmao yours are so funny whabs!

edit: I forgopt to participate!

The lawyer - I wanna MMMM in my pants

Rage against the machines - calm like a bomb in my pants (what da? lol)

tools ft iba - Sexy cherry in my pants

lil jon twista trick daddy - Let's go in my pants

twisted sisters- I wanna rock in my pants

Ac/dc - you shook me all night long in my pants

cascada - every time we touch in my pants LMAO :D

franz ferdinand - this fire in my pants (ouch haha)

Link to comment
Share on other sites

Guest 60islove

BEP - Pump it in my pants

Nick Lachey - What's left of me in my pants

Billy Talent - Beach Balls in my pants

Blink - All the small things in my pants

Britney Spears - I got that (Boom Boom) in my pants

Ciara - Ooh Baby in my pants

DJ Tiesto ft Paul Van Dyk - Rendez-vous in my pants

Sean Paul ft DMX - here comes the boom in my pants

Franz Ferdinand - Bang Bang in my pants

HIM - Join me in my pants

Kanye ft Twista - Slow Jam in my pants

Lola Ray - She's a tiger in my pants

Mandy Moore - It's gonna be love in my pants

Missy Eliott - Lose control in my pants

Over it - Things you never knew existed in my pants

Pharell ft Gwen Stefani - Can i have it like that in my pants

8) did i mention i love this game?

Link to comment
Share on other sites

Nelly Furtado and Timbaland - Promiscuous girl in my pants

Method Man and Busta - Whats happening in my pants

Daniel Powter - Bad day in my pants

James Blunt - I really want you in my pants

Metallica - Nothing else matters in my pants.

Nickelback - Animals in my pants

Nickelback - Feelin way too damn good in my pants

Red Hot Chili Peppers - Make you feel better in my pants

Link to comment
Share on other sites

Guest Lucho

lol you can come up with some weird things sometimes...

Billy More - Up & Down in my pants

Max-A-Million - Hey Fatboy in my pants (??)

Village People - YMCA in my pants (??)

Voodoo & Serano - Blood Is Pumping in my pants

Daddy Yankee - Lo Que Paso Paso in my pants

Kevin Lyttle - Tempted To Touch in my pants

Shaggy ft.Olivia - Wild Tonight in my pants

ok thats enough :?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest iheartthehabs

Madonna-Get Together In My Pants

RHCP-Road Trippin' In My Pants

Raconteurs-Steady As She Goes In My Pants

Green Day-Having A Blast In My Pants

The Used-Buried Myself Alive In My Pants

Boys Night Out-Medicating In My Pants

Jamiroquai-Virtual Insanity In My Pants

Panic! At The Disco-Time To Dance In My Pants

Death Cab For Cutie-A Lack Of Color In My Pants

REM-Losing My Religion In My Pants

Oh man this is awesome!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...